اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، صوتی و تصویری

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و دیجیتال به همراه ارسال و پشتیبانی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، صوتی و تصویری

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و دیجیتال به همراه ارسال و پشتیبانی

شما میتوانید با هزینه ای مقرون به صرفه و بدون نیاز به خرید کالاها ، آنها را برای مدت دلخواه در اختیار بگیرید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اجاره لپ تاپ ایسوس


اجاره لپ تاپ و تبلت برای شرکت ها

شرکت ها و اداره جات در بسیاری از موارد برای معرفی شرکت یا محصولات خود از لپ تاپ و تبلت های مناسب این کار استفاده می کنند. تبلت ها در سایز صفحه نمایش مختلف بوده و برخی لپ تاپ ها قابلیت انعطاف و چرخش و استفاده مشابه تبلت را دارند. این کالاها در زمان نمایشگاه ها ، همایش ها و رویدادهای کاری به تعداد دلخواه اجاره می شوند.


اجاره لپ تاپ برای مراکز آموزشی

در مراکز آموزشی ، بخصوص برای آموزش انواع نرم افزار یا نشان دادن اسلاید های آموزشی میتوان از لپ تاپ به جای کامپیوتر استفاده کرد. به این ترتیب علاوه بر اشغال فضای کمتر ، می توان بدون اتصال به برق از لپ تاپ ها استفاده کرد. علاوه بر این از نظر سرعت نیز معمولا لپ تاپ ها قابلیت های بیشتری را دارند.

اجاره لپ تاپ و تبلت برای تست مدل ها و برند ها

اجاره لپ تاپ و تبلت می تواند برای تست محصولات صورت گیرد. به این ترتیب در صورتی که اشخاص در بین انتخاب چند برند و مدل با مشخصات فنی مختلف مردد هستند می توانند لپ تاپ ها و تبلت ها را برای مدتی در اختیار گرفته و سرعت و مشخصات فنی آن را تست کنند. به این ترتیب ضریب خطا در انتخاب و خرید محصولات به صفر می رسد.


مواردی که قبل از خرید و اجاره لپ تاپ باید در نظر گرفته شود:

مشخصات فنی لپ تاپ ها و تبلت ها بیشتر از برند لپ تاپ یا تبلت اهمیت دارد و این بسته به کاری دارد که کاربر لپ تاپ را برای آن در اختیار قرار می گیرد. بیشترین حساسیت هنگام انتخاب لپ تاپ مربوط به سرعت لپ تاپ ها است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. 


CPU
سی پی یو یا پردازنده اصلی لپ تاپ ها عامل اصلی در سرعت هستند که معمولا شامل Corei 3 و Corei5 و Corei7 و گاهی بیشتر هستند که دارای جزئیاتی هستند که هرکدام قابلیت هایی را برای پردازش در اختیار کاربران قرار می دهند.  می توانید بخش اجاره لپ تاپ به همراه راهنما را مشاهده کنید.

پردازنده گرافیک(کارت گرافیک)

در بسیاری از مدل های لپ تاپ از پردازنده CPU برای پردازش تصاویر و فیلم ها استفاده می شود. اما برای اجرای نرم افزار های گرافیکی سنگین تر بهتر است لپ تاپ دارای حافظه گرافیک مجزا باشد تا سرعت پردازش تصاویر را بالا ببرد. ( این عامل در کنار سرعت پردازنده اصلی تاثیر خود را می گذارد )

RAM
این قطعه نیز به عنوان مکملی برای افزایش سرعت در کنار CPU کاربرد دارد. بهتر است برای دریافت سرعت مطلوب در شرایط مختلف ، دستگاه لپ تاپ با حافظه رم حداقلی 8 گیگ را مورد استفاده قرار دهید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی