اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، صوتی و تصویری

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و دیجیتال به همراه ارسال و پشتیبانی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، صوتی و تصویری

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و دیجیتال به همراه ارسال و پشتیبانی

شما میتوانید با هزینه ای مقرون به صرفه و بدون نیاز به خرید کالاها ، آنها را برای مدت دلخواه در اختیار بگیرید.

بایگانی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب برای مشاغل و کسب و کارهایی است که قصد دارند بدون صرفه هزینه های اضافی و هنگفت در رویداد های کاری مانند نمایشگاه ها شرکت کنند.

اجاره اقلام مورد نیاز نمایشگاهی ( که در ادامه آنها را نام می بریم ) می تواند در نمایشگاه ها و فضاهای مشابه حسابی به کار آید و بخش زیادی از هزینه ها شامل هزینه خرید و انبارداری را از دوش یک شرکت یا کسب و کار بردارد.

به همین دلیل  تعداد شرکت هایی که برای حضور در رویدادهای تجاری برای تبلیغات و تدارکات اقدام به خرید تجهیزات نمایشگاهی می کنند بسیار کم است و اجاره لوازم نمایشگاهی راهی اقتصادی تر و هوشمندانه تر است.

 

اما چه تجهیزاتی برای شرکت در چنین مکان هایی جزو ضروریات بوده و چگونه می توان آنها را برای مدت کوتاه کرایه کرد؟

 

اقلام موجود برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهران 

برای کمپانی های شرکت کننده در رویداد های نمایشگاهی گزینه های مختلفی برای اجاره وجود دارد که این وابسته به نیاز ، سلیقه و بودجه ای که شرکت قصد استفاده از را دارد است.

 

اجاره ضروریات اولیه نمایشگاه و غرفه

این اقلام برای اکثر کسب وکارها که یک غرفه در نمایشگاه ار اختیار گرفته اند جزو موارد مهم و ضروری هستند. 

لوازمی مانند میز و صندلی ، ویترین نمایشگاهی ، میز کانتر همراه یک شخص برای ارائه توضیحات ، جاکاتالوگی ، استند و ... که برای تبلیغات ساده در چنین فضاهایی به وجود آنها نیاز است.

 

کالاهای مورد نیاز برای ایجاد فضای تشریفاتی در نمایشگاه ها:

 

بسیاری از شرکت ها ایجاد یک فضای تشریفاتی را یکی از راه های احترام به بازدیدکننده گان که می توانند مشتری بالقوه آنان باشند می دانند. بنابراین با ایجاد فضاهایی اینچنین سعی در برند سازی و نشان دادن اعتبار خود در بازار خود دارند. 

لوازمی که در این بخش می توانند اجاره شوند شامل : راه بند های تشریفاتی ، فرش قرمز ، انواع میز و صندلی و مبل VIP  ، لوازم پذیرایی مانند آبسرد کن ، چای ساز و قهوه ساز ، انواع گلدان و میز پذیرایی و ... می باشند.

انتخاب نوع این تجهیزات می تواند بر اساس سلیقه و سطح برگزاری نمایشگاه تعیین شود.

 

 

تلویزیون نمایشگاهی و سایر لوازم تصویری

 

ایجاد جلوه های بصری در نمایشگاه ها یکی از اصول اولیه و ضروریات در تبلیغات است. دلیل این امر این است که بازدیدکنندگان نسبت به تصاویر واکنش بهتری نشان می دهند و بیشتر جذب این گونه محتواها می شوند. بنابراین استفاده از لوازم صوتی و تصویری از این دست می تواند برگ برنده بسیاری از کسب و کارها در نمایشگاه ها باشد. اجاره تلویزیون نمایشگاهی در مدل های ال ای دی و ال سی دی و در ابعاد مختلف ، اجاره استند لمسی ،‌ ویدیو پروژکتور و لوازم مشابه می تواند راحت تر نظر مخاطبان نمایشگاهی را به سمت شما و کسب و کار شما معطوف کند. 

در ادامه لیست تمامی لوازم قابل اجاره را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی 

 

 

 

 

  • صادق امیری